
Jak mobile generuje zyski – dochodowa software'owa odsłona mobile
Mobile na dobre rozgościło się w naszym życiu codziennym, stając się towarzyszem niemal każdego człowieka. W związku z tym faktem rynek smartfonów i tabletów ulega powoli...
Mobile na dobre rozgościło się w naszym życiu codziennym, stając się towarzyszem niemal każdego człowieka. W związku z tym faktem rynek smartfonów i tabletów ulega powoli...
Głębokie linkowanie, czyli z angielskiego deep linking to temat, który staje się coraz bardziej „na czasie”. Z pewnością jest to krok, który warto podjąć w trosce...
Jak każdy większość z nas wie, stworzenie aplikacji i wprowadzenie jej do sklepu to dopiero początek. Nawet duża liczba pobrań nie świadczy jeszcze o sukcesie, bowiem...
RWD to coraz częściej stosowane rozwiązanie, jeśli chodzi o projektowanie stron z myślą o urządzeniach mobilnych. Zwłaszcza w świetle ostatnich zmian pozycjonowania Google, które przestało pozycjonować...
29 kwietnia 2015 roku w Warszawie odbył się IAB Expert Panel #12 na temat potencjału rozwoju rynku mobile w Polsce. Na początku zaprezentowano skrót raportu, jaki...
Responsive Web Design odgrywa coraz większą rolę w projektowaniu stron, które będą dobrze wyglądać zarówno na komputerach, jak i smartfonach. RWD to nie tylko lubiane, estetyczne...
Jak wiadomo, rynek płatności mobilnych rozwija się coraz prężniej. Podczas niedawnego Mobile World Congress 2015 w Barcelonie przedstawiono kolejne platformy służące do dokonywania m-płatności. Wiele osób...
PayPal wraz z Ipsos przygotowali raport dotyczący stanu e-commerce i m-commerce na świecie, w tym również w Polsce. Okazuje się, iż w przypadku Polski tempo wzrostu...
W ostatnich dniach opublikowano interesujące dane na temat udziałów Androida 5.0 Lollipop wśród urządzeń z systemem Google. Warto się im przyjrzeć, by zdać sobie sprawę z...
Allegro, GoMobi.pl oraz Mobile Institute połączyli siły, aby razem stworzyć raport „mShopper – Polacy na zakupach mobilnych”. Raport został wydany w tym miesiącu, a jego zagadnienia...
Google od dawna ostrzegało, iż strony nie posiadające swoich mobilnych odpowiedników stopniowo zaczną tracić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Miesiąc temu zapadła już ostateczna, oficjalna decyzja...
Koniec roku to czas podsumowań, ale i prognoz na nadchodzący rok. Jutro na dobre pożegnamy rok 2014, którego mobilne podsumowanie możecie przeczytać tutaj. Teraz nadszedł czas...
Koniec roku to czas podsumowań. Wraz z nadejściem roku 2014 wiele mówiło się o wearables, które miały stanowić centrum mobilnych wydarzeń kończącego się właśnie roku. W...
Wśród 25 proc. największych amerykańskich sklepów online 40 proc. transakcji e-commerce pochodzi z urządzeń mobilnych, podczas gdy średnia wartość zamówienia dogania poziom z komputerów stacjonarnych. Criteo,...