
W IT brakuje nam specjalistów – na nasze własne życzenie?
Stereotypy, seksizm, pogoń za talentami, nierealne oczekiwania i ignorancja. Czy to specyfika opisu kolejnego profilu na Tinderze? Niestety nie przesuniesz go w prawo. Nie tym razem....
Stereotypy, seksizm, pogoń za talentami, nierealne oczekiwania i ignorancja. Czy to specyfika opisu kolejnego profilu na Tinderze? Niestety nie przesuniesz go w prawo. Nie tym razem....
Pandemia jest dość niejednoznaczna w skutkach dla sektora IT. Z jednej strony wzrost klientów, zainteresowanych digitalizacją, rosnące przychody i rozwój całego sektora. Z drugiej strony niepewność,...
Polska firma No Fluff Jobs postanowiła przyjrzeć się trendom, jakie czekają nas w IT na 2023 rok. Według danych Unii Europejskiej liczba osób zatrudnionych w branży...
Firmy zmagają się z priorytetami i decyzyjnością. Inwestycje w marketing i działania zewnętrzne, często przysłaniają krajobraz wnętrza firmy. Pracownicy obsługi czują się niedocenieni i wypaleni. Odnotowuje...
Obserwujemy coraz większą świadomość biznesu odnośnie przełożenia doświadczenia klienta na jego przywiązanie do firmy oraz wydatków jakie uskutecznia na jej korzyść. CX jest coraz ważniejsze. Zwłaszcza...
Szkolenia pracownicze są coraz potrzebniejsze w firmach. Dzięki nim mogą wspierać swoich pracowników w rozwoju, podnosić ich kompetencje oraz zmieniać stanowiska wewnątrz firmy. Na znaczeniu zyskują kompetencje...
Dizajnerzy projektując doświadczenia, interfejsy, przestrzenie czy usługi mają szeroki dostęp do ludzi oraz wiedzy na temat zjawisk i procesów. Sam UX-owiec musi być osobą zręczną, jeśli...
Badania pokazują, że tylko co trzeci produkt cyfrowy ostatecznie trafia na rynek. A i to nie stanowi o jego sukcesie. Niektóre produkty cyfrowe świetnie wyglądają na...
Istnieje teoria biznesowa, która zakłada, że wszystko można traktować jako usługę. Z kolei, Don Norman w książce „Dizajn na co dzień” stwierdza, że wszystko co jest...
Kursy internetowe swego czasu zyskały swoich zwolenników i realizatorów. Jednak od jakiegoś czasu popularność zyskuje mobile learning, czyli nauka za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ponadto, z tych...
Tworzenie treści to podstawa komunikacji, a ta jest fundamentem istnienia relacji. Bez nich społeczeństwo nie mogłoby istnieć, a przynajmniej w obecnie znanym nam kształcie. Anna Hołdyńska...
Marketing to nie tylko sprzedaż i produkty. To także komunikacja, relacje, społeczności, ale przede wszystkim wartości. Jedną z takich idei może być poszanowanie dla żywności. Doskonale...
Dziś, czyli 13 września obchodzimy Dzień Programisty(-ki). Z tej okazji No Fluff Jobs portal z ofertami pracy dla IT przygotował raport „Devs off-duty. What they’re up...
Rozwój influencer marketingu jest zjawiskiem, które możemy zaobserwować już od kilku lat. To branża opierająca się na szczególnym sposobie promowania produktów lub usług w mediach społecznościowych...