
Spotify dołącza do firm wykorzystujących kody QR
Popularność kodów QR – „kwadracików” z zakodowaną informacją – wydawała się ostatnio nieco słabsza niż jeszcze parę lat temu. Obecnie QR wraca jednak do łask za sprawą firm...
Popularność kodów QR – „kwadracików” z zakodowaną informacją – wydawała się ostatnio nieco słabsza niż jeszcze parę lat temu. Obecnie QR wraca jednak do łask za sprawą firm...
Rok 2016 okazał się przełomowy dla reklamy mobilnej w USA. Według raportu opracowanego przez IAB i PwC, wydatki na nią stanowiły ponad 50% wszystkich pieniędzy przeznaczanych...
Jesteś przedsiębiorcą w ogromnej korporacji czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem? Tak naprawdę nie ma to znaczenia, ponieważ wiedza na temat narzędzi, które pozwolą Ci...
Grupa pasjonatów nowych technologii z serwisu websitebuilder.org, przygotowała infografikę prezentującą mniej znane fakty na temat marketingu mobilnego. Konkretnie owych ciekawostek jest aż 104, a dotyczą one zarówno historii rozwoju...
W grudniu ubiegłego roku Mark Zuckerberg zapowiedział rozpoczęcie prac nad wprowadzeniem GIFów w komentarzach na Facebooku. Na początku tego tygodnia twórcy rozpoczęli pierwsze testy nowej funkcji,...
Marketing mobilny ukierunkowany na aplikacje jest stosunkowo nowym obszarem marketingu w ogóle. Z racji swojego “młodego wieku” w dziedzinie tej popełnianych jest sporo błędów, zarówno przez...
Ogromne znaczenie przy tworzeniu każdej aplikacji mają pozytywne doświadczenia użytkownika. Ten element tak naprawdę może wznieść aplikację na wyżyny lub skazać ją na porażkę. Poniższy artykuł...
Praktycznie wszyscy web developerzy, łącznie z kreatorami stron internetowych takimi jak Wix czy Squarespace stosują funkcjonalności responsywne jako standard w tworzeniu witryn internetowych. Coraz więcej użytkowników...
Jak zapewnić sobie wielki powrót do branży na miarę 2017 roku? Zespół Gorillaz, po latach nieobecności na scenie muzycznej, przypomniał o sobie teledyskiem w formie wideo 360°. W efekcie,...
W roku 2016 zaobserwowano znaczny wzrost ilościowy transakcji dokonywanych przez urządzenia mobilne. Firmy na co dzień związane ze sprzedażą i obsługą zakupów w Internecie, muszą zatem...
Nie będzie dużym zaskoczeniem to, że również w roku 2017 Facebook i Google będą dominować w marketingowym świecie, podczas gdy reszta branży będzie raczej chować się...
W trakcie odbywającej się w San Francisco Game Developers Conference, Google zaprezentowało nowe narzędzia dla twórców gier przeznaczonych na system Android. Nowe rozwiązania pozwolą między innymi wprowadzić grywalne reklamy na urządzenia...
Komunikacja za pomocą wiadomości SMS w dzisiejszym świecie, jak się okazuje podbija rynek w sposób znacznie szerszy niż wykorzystanie jej tylko do kontaktów biznesowych czy komunikowania...
Informacje na temat lokalizacji geograficznej użytkowników urządzeń mobilnych nie tylko wskazują na to, gdzie potencjalni klienci aktualnie są, ale przede wszystkim tworzą obraz tego, w...