Irytacja reklamami coraz większa. Polacy nie znoszą ich bardziej niż...
Apple – jeden z gigantów Doliny Krzemowej – nieco gra na nosie pozostałym firmom technologicznym i umożliwia użytkownikom blokadę danych, które są ważne z punktu widzenia...
Apple – jeden z gigantów Doliny Krzemowej – nieco gra na nosie pozostałym firmom technologicznym i umożliwia użytkownikom blokadę danych, które są ważne z punktu widzenia...
W marcu użytkownicy TikToka w trzech chińskich miastach odkryli, że ta popularna aplikacja z krótkimi filmami po cichu uruchomiła nową funkcję podobną do Groupona, tym samym...
Australia zapewniała, że nie wykorzysta danych z aplikacji wspomagającej walkę z pandemią COVID-19, pomimo tego, dane te wykorzystała w celu ścigania przestępców. Władze Pakistanu sięgają po...
Globalne korporacje zmagają się z oporem pracowników względem reorganizacji pracy po pandemii. W związku z niską ilością przypadków COVID-19, Google i Apple chciało powrotu pracowników do...
Mastercard zaprezentował wyniki nowego badania przeprowadzonego w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Dotyczyło ono postaw i zachowań Pokolenia Z, najmłodszej grupy konsumentów, która kreuje przyszłe...
Bezsprzecznie wskazuje się, że poprzedni rok był czasem rozkwitu branży mobilnej. Średnia kwota wydana na aplikacje mobilne na jednego aktywnego użytkownika iPhone’a w Stanach Zjednoczonych wzrosła...
Google Trends to narzędzie, które pozwala na monitorowanie fraz wyszukiwanych przez użytkowników. Nie jest to oprogramowanie, które wskazuje konkretne dane, lecz ukazuje trendy. Działanie Google Trends...
Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu agencji Spicy Mobile pt. „Aplikacje randkowe”, który przygotowano na podstawie danych dotyczących aktywności użytkowników Badoo, Sympatii oraz Tindera, w trakcie...
Według badania przeprowadzonego przez portal Fintek.pl już 74 proc. polskich millenialsów korzysta z płatności mobilnych. Prawie połowa z nich płaci smartfonem częściej niż kartą czy gotówką....
Jak wynika z badania “Generacja #sfintechowani – millenialsi i fintech”przeprowadzonego przez Fintek.pl, zdecydowana większość przedstawicieli pokolenia Y korzysta z bankowych aplikacji na smartfona. Największą popularnością cieszą...
Rośnie liczba osób, którym na pracy zdalnej coraz bardziej doskwiera brak bezpośredniego kontaktu z innymi ludźmi, a co 5. przyznaje, że stałe przebywanie razem z domownikami...
W ciągu minionego roku Polacy oswoili się z pracą zdalną. Rośnie liczba osób, które mają odpowiednie warunki do pracy z domu – deklaruje je już ponad...
Ponad 3,5 miliona Polaków wyjechało do domu na Święta Wielkanocne. Badania przeprowadzone przez “Selectivv” jasno pokazują, że w wielu przypadkach obostrzenia i szalejąca pandemia przegrały z...
W ubiegłym roku liczba użytkowników mediów społecznościowych dobiła do poziomu 3,81 mld, co oznacza, że co drugi człowiek żyjący na świecie był w nich aktywny. Tymczasem...