
Czym jest social commerce i social selling?
Media społecznościowe już od kilku lat zmieniają zasady gry w sektorze e-commerce. Trend utrzymuje się wraz z kolejnymi aktualizacjami największych serwisów, a rynek na bieżąco reaguje...
Media społecznościowe już od kilku lat zmieniają zasady gry w sektorze e-commerce. Trend utrzymuje się wraz z kolejnymi aktualizacjami największych serwisów, a rynek na bieżąco reaguje...
Zespół ambasadorów zakładów bukmacherskich Superbet wzmocnili dziś kolejni po m.in. Jerzym Dudku reprezentanci. Marka nawiązała współpracę z polskim mistrzem federacji UFC, charyzmatycznym piłkarzem oraz przedstawicielką mediów...
Koronawirus wielu z nas zabrał swobodę pracy, wyjścia z domu, treningu czy udziału w wydarzeniach kulturalnych. W tej sytuacji samorządy stanęły przed wyzwaniem: jak zapewnić mieszkańcom...
„Proszę czekać” to komunikat, który w większości z nas budzi jak najgorsze skojarzenia. W świecie pędzącym wciąż naprzód oczekiwanie to strata: czasu, szansy, pieniędzy… Chatbot zaś...
Opinie pracowników w mediach społecznościowych o swojej firmie to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informacji o pracodawcy. Posty pracowników dotyczące organizacji to także magnes dla partnerów...
Żadna firma bez reklamy nie może się rozwijać. Co więcej, z czasem zostanie zupełnie zmiażdżona przez konkurencję. W powiedzeniu, że reklama jest dźwignią handlu, nie ma...
TikTok dalej inwestuje w s-commerce, ogłaszając nowe, globalne partnerstwo z platformą handlu online Shopify. Celem współpracy jest ułatwienie sprzedawcom korzystających z Shopify dotarcia do młodszych odbiorców...
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 – 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie...
Mówi się, że w Polsce mamy 40 mln selekcjonerów piłkarskich i tyle samo lekarzy. Tymczasem okazuje się, że skłonność do wypowiadania się w sprawach, w których...