
Jaki rodzaj aplikacji najbardziej angażuje użytkowników?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, który rodzaj aplikacji najbardziej wciąga użytkowników? A może chcesz wiedzieć jakie jest ich tempo wzrostów po pandemii lub które gry przyciągnęły uwagę...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, który rodzaj aplikacji najbardziej wciąga użytkowników? A może chcesz wiedzieć jakie jest ich tempo wzrostów po pandemii lub które gry przyciągnęły uwagę...
E-commerce zajmuje coraz więcej przestrzeni w kanałach rynku B2C, ale i w B2B inwestycje wzrosną. Impakt spowodowany pandemią i rozwojem nowych modeli biznesowych zmusi większość firm...
Dostawca usług szacowania rynku mobilnego- data.ai (kiedyś AppAnnie) – sporządził kolejny raport skoncentrowany na statusie aplikacji na mobilnym rynku. Tym razem skupiono się na rozrywce i...
W ubiegłym roku marketerzy wydali na komunikację ponad miliard złotych więcej niż w 2020 roku. Jest to równoznaczne z dwudziestoprocentowym wzrostem internetowego rynku reklamowego. Wartość rynku...
Vertiv opublikował raport specjalny „Edge Archetypes 2.0 – Deployment-Ready Edge Infrastructure Models”, w którym zaprezentował cztery wzorcowe modele wdrażania infrastruktury brzegowej. Stanowią one filar dla projektantów...
Polski ClickMeeting po roku wraca z badaniem dotyczącym etykiety online. Rok temu 73 proc. ankietowanym zdarzało się podczas spotkań online zajmować swoimi sprawami w tle spotkania,...
Już od czasów pandemii koronawirusa zauważamy bardzo intensywny wzrost znaczenia aplikacji mobilnych w życiu każdego człowieka. Bez względu na to, czy korzystamy z systemu Android, czy...
Polski ClickMeeting – platforma do webinarów, szkoleń i nauki zdalnej – postanowił sprawdzić, jak Polacy podchodzą do kwestii prywatności w sieci, w tym również na coraz...
Jak wynika z raportu „Kompetencje w IT. Perspektywy kandydatów, specjalistów i rekruterów”, przygotowanego przez No Fluff Jobs i Uniwersytet SWPS, juniorzy i stażyści, czyli początkujący w...
Finlandzka Agencja Social Media Kurio nie pozostała bierna wobec trendów, jakie ogłaszają jej koledzy i koleżanki po fachu. Przygotowała ona raport zestawiający własne przewidywania. Większość z...
3rd party cookies, programmatic, big data, aplikacje zakupowe oraz omnichannel to zdaniem ekspertów z agencji Spicy Mobile najważniejsze trendy i wydarzenia, które będą kształtować marketing mobilny...
ClickMeeting – polska platforma do webinarów, szkoleń i nauki zdalnej – podsumowała rok 2021. W związku z Międzynarodowym Dniem Edukacji przypadającym właśnie na 24 stycznia, postanowiła...
No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez...
Aplikacje – coraz więcej ich posiadamy, coraz więcej w nich przesiadujemy i coraz więcej na nie wydajemy. Takich wniosków dostarcza najnowszy dokument „State of Mobile 2022”...