Ludzie i firmy w trakcie pandemii – marketing oczami Havas...
Już prawie dwa lata mijają odkąd nasze życie wywróciło się do górny nogami. Przeszliśmy jako społeczeństwo wiele etapów i zmian podczas, gdy za oknem niewiele się...
Już prawie dwa lata mijają odkąd nasze życie wywróciło się do górny nogami. Przeszliśmy jako społeczeństwo wiele etapów i zmian podczas, gdy za oknem niewiele się...
Przybywa danych, wobec których stajemy przed niepokojącym faktem spędzania w internecie coraz większej ilości czasu. Raport platformy Hootsuite dowodzi, że spędzamy w sieci porównywalnie tyle czasu,...
No Fluff Jobs sprawdził, jak wyglądała sytuacja na rynku IT w listopadzie 2021. Według danych portalu, w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku, liczba ofert...
W grudniu zarówno Deloitte jak i EY opublikowały raporty o stanie marketingu i prognozach na przyszły rok w tej materii. Co ciekawe oba dokumenty choć na...
W połowie lat 30. XXI wieku blisko co drugi samochód na europejskich drogach może być pojazdem autonomicznym. Najnowszy raport firmy Ericsson „Connected Cars” analizuje konsekwencje czekających...
Specjaliści od marketingu już od dawna przekonani są o randze treści, które kierowane są do klientów marek z jakimi współpracują. Content ma ogromne znaczenie dla jakości...
Zastanawiałeś się kiedyś biorąc szósty słoik majonezu na promocji czy ktoś inny też kupuje go tak chętnie jak Ty? A może widząc cały regał pieluch nie...
Po ok. 200 złotych miesięcznie wydają podczas e-zakupów polscy konsumenci na obuwie (201 zł), odzież (199 zł) oraz artykuły spożywcze (188 zł). To wartości zbliżone do...
Co by się stało, gdyby YouTube zniknął? Za platformą tęskniłoby 4 razy więcej osób niż za telewizją i jak przyznają widzowie brakowałoby im przede wszystkim unikalnych...
Dostawca usług telekomunikacyjnych P4 (operator sieci Play) stwierdza, że społeczeństwo przeszło gruntowne przemiany w trakcie pandemii. Korzystają oni z urządzeń i sieci w inny sposób niż...
Strategia, analityka i efekty to trzy rzeczy, które liczą się teraz dla reklamodawców inwestujących w reklamę mobilną – czytamy w raporcie „Change and People” przygotowanym przez...
W przestrzeni cyfrowej wcale nie jesteśmy już tak bezpieczni jak nam się wydaje. Rozwój tego medium przyczynia się do coraz większych niebezpieczeństw, jakie na nas czyhają....
Poziom doświadczenia w IT, wiek, specjalizacja oraz wykształcenie – No Fluff Jobs, postanowił przyjrzeć się sylwetkom specjalistów IT w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej – Polsce, Czechach,...
W ostatnim artykule, w którym opisywaliśmy raport dotyczący ewolucji social mediów. Skupiliśmy się w nim na omówieniu skali w jakiej mierzone są media społecznościowe oraz na...