W gnieźnieńskim grodzie – 3D i AR okiem rapera
Moje stosunki z elektroniką można określić mianem poprawnych. Dobrze wiem, jaki panuje między nami układ sił i rozkład obowiązków. Ja się nie wtryniam w to, jak...
Moje stosunki z elektroniką można określić mianem poprawnych. Dobrze wiem, jaki panuje między nami układ sił i rozkład obowiązków. Ja się nie wtryniam w to, jak...
Nowoczesne technologie i rozwiązania mają nam służyć w różnych obszarach życia. Aplikacje na urządzenia mobilne zapewniają nam rozrywkę, pomoc w organizacji czasu, pracy, dają nam najszybszy...
Steve Jobs miał w życiu jedną pasję (czy może obsesję?), która przekładała się na wszystko co robił. Chciał, żeby komputery osobiste były tak proste w obsłudze,...
Google ujawniło nazwę najnowszej wersji systemu operacyjnego Androida i dla niektórych może stanowić ona małe zaskoczenie… wiemy, że Android ma skłonności do słodkości. Każda z wersji...
Marketing mobilny jest wciąż poligonem doświadczalnym dla marketerów. Często wynika to z braku odpowiedniej wiedzy, rozeznania trendów i zachowań konsumenckich. Niestety, niekiedy agencje interaktywne również posiadają...
Pod koniec poprzedniego tygodnia kilkoro „wybrańców” otrzymało tajemniczą przesyłkę z kultową Nokią 3310 w prezencie, z zapowiedzią: nadchodzi nowe! W przesyłce widniała jedna poszlaka: link do...
Czy rok 2013 będzie przełomem w rozwoju zapowiadanej komunikacji M2M (machine to machine)? Czy wreszcie tzw. „internet rzeczy” ożyje i zacznie tworzyć swój meta świat? Czekamy...
W ostatnich latach nastąpił ogromny „boom” na rebranding. Dotyczy on firm z niemal każdej kategorii – poprzez artykuły spożywcze, operatorów komórkowych, banki, na instytucjach państwowych kończąc....