
Jak stworzyć skuteczną reklamę mobilną?
Według raportu Cisco przed końcem tego roku wydatki na reklamę mobilną przerosną wydatki na reklamę desktopową. Ze stale rosnącą liczbą użytkowników mobilnych, reklama mobilna staje się...
Według raportu Cisco przed końcem tego roku wydatki na reklamę mobilną przerosną wydatki na reklamę desktopową. Ze stale rosnącą liczbą użytkowników mobilnych, reklama mobilna staje się...
Ruch mobilny nieodwołalnie dominuje sieć. Niecały rok temu badania dowiodły, iż aplikacje generują połowę czasu poświęconego mediom, Cisco natomiast doniosło, iż w ciągu minionego roku ruch...
Aplikacja, która osiągnie pełnię sukcesu, zyska ogromną popularność, a ponadto zapewni dożywotnią pensję, to marzenie chyba każdego twórcy aplikacji mobilnych. Jednak od pomysłu do udostępnienia aplikacji,...
Słysząc „direct billing” pewnie zachodzisz w głowę co to jest. Uważałeś się za człowieka nieźle obeznanego w świecie nowych technologii, a tu pojawia się zjawisko, którego...
Na przestrzeni ostatnich lat za sprawą Internetu doszło do głębokich zmian w zakresie dostępności informacji, komunikowania się. Obecnie wiele spraw urzędowych załatwianych jest przez takie serwisy...
Prezentacja wizualna aplikacji mobilnej nie jest łatwym zadaniem, szczególnie gdy nie mamy pojęcia jak się za to zabrać ze strony technicznej. Jak napisała Ewa Topolska w...
Koniec roku to czas podsumowań, ale i prognoz na nadchodzący rok. Jutro na dobre pożegnamy rok 2014, którego mobilne podsumowanie możecie przeczytać tutaj. Teraz nadszedł czas...
Serwis GoMobi.pl przygotował dla swoich czytelników przedświąteczną niespodziankę, publikując obszerny zbiór „Case studies mobile marketing 2014”. To aż 50-cio stronicowy zbiór case studies kampanii realizowanych z...
Sklepy stacjonarne i centra handlowe powoli wchodzą na coraz to wyższe poziomy mobilnego marketingu. M-marketing oparty na geolokalizacji zna już większość z nas, teraz jednak pojawił...
Badanie Digital Impact Survey 2014, opracowane przez Stanford University’s Mobile Innovations Group i przeprowadzone przez Instytut Apigee, dostarcza nam kolejnych, niezwykle interesujących danych ze świata mobilnego...
Reklamy od bardzo dawna są niezwykle istotnym elementem marketingowego ekosystemu. Niestety, wielu internautów – ale też użytkowników tradycyjnych mediów – unika ich jak ognia. Oczywiście nie...
iBeacons, jak sam przedrostek „i” sugeruje, to marka kojarząca się do tej pory przede wszystkim – o ile nie jedynie – z Apple i systemem iOS....
Marketing mobilny ma zdecydowany wpływ na decyzje zakupowe. Klienci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych jako podręcznych asystentów – zarówno przed wybraniem się na zakupy, jak...
Co prawda pogoda za oknem na to nie wskazuje, ale święta są coraz bliżej. Czas ten kojarzy nam się na wiele sposobów, ale w świecie biznesu...