
DevEx, czyli dostępność aplikacji z perspektywy programisty
Nie daj się nabrać, że dostępność nas nie dotyczy. Każdy z nas, bez względu na swój stan, powinien móc korzystać z aplikacji, strony internetowej, i czegokolwiek....
Nie daj się nabrać, że dostępność nas nie dotyczy. Każdy z nas, bez względu na swój stan, powinien móc korzystać z aplikacji, strony internetowej, i czegokolwiek....
Raport Fundacji Widzialni i agencji ExtraHut rzucił światło na stan dostępności stron i aplikacji mobilnych w polskim biznesie, wykazując istotne braki oraz podkreślając konieczność podejścia inkluzywnego...
W obszarze projektowania zrozumienie złożonych mechanizmów ludzkiego umysłu jest podobne do odkrywania skarbnicy możliwości. Nasze myśli, decyzje i działania są kontrolowane przez labirynt procesów poznawczych, każdy...
Wielozadaniowość to mit. Wykonywanie kilku rzeczy naraz pochłania nawet 40% naszego produktywnego czasu. Co więcej nie przynosi ono lepszych rezultatów. Mimo obecności cyfrowych narzędzi, nie umiemy...
Usługa ułatwień dostępu w Androidzie to potężne narzędzie, które pozwala osobom niepełnosprawnym łatwiej korzystać z urządzeń mobilnych. Jest także ulubionym narzędziem przestępców chcących przejąć kontrolę nad...
Fundacja Widzialni wspólnie z agencją ExtraHut specjalizującą się w projektowaniu oraz tworzeniu produktów cyfrowych opracowała na potrzeby Business Accessibility Forum (BAF) raport dotyczący dostępności oraz użyteczności...
Nasze życie jest nieodzownie związane z różnorodnymi interfejsami. Dzisiaj to one umożliwiają nam korzystanie z aplikacji i stron internetowych na urządzeniach elektronicznych. Digitalizacja przynosi wiele korzyści....
Badania w dziedzinie ekonomii behawioralnej wykazują, że ludzkie działania są mniej rozsądne, niż przypuszczaliśmy. Często podejmujemy szybkie i płytkie decyzje, oszczędzając nasze cenne zasoby umysłowe. Firmy...
Biznes może czerpać pełnymi garściami z badań nad ludzką percepcją i procesami decyzyjnymi. Narzędzia takie jak EEG (elektroencefalograf) lub fMRI (funkcjonalny rezonans magnetyczny) dały niepowtarzalny wgląd...
Banki w Polsce mają silne fundamenty w obszarze cyfrowej bankowości. Skupiają się nie tylko na wygodzie użytkowników, ale również na zapewnieniu im najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Dzisiaj...
Branża contact center przeszła w ciągu ostatnich dwóch lat znaczące zmiany, które spowodowały upowszechnienie się pracy zdalnej oraz wykorzystania chmury do wsparcia tego modelu zatrudniania. Coraz...
Utrzymanie wysokich standardów obsługi staje się coraz bardziej istotne, na co wskazują np. wyniki badania Armatis Customer Experience Index. Według nich tylko jedno negatywne doświadczenie związane...
Wirtualna rzeczywistość ma przed sobą wiele wyzwań, ale mocno się dzięki temu rozwija. Dzisiaj nie ogranicza się już tylko do gier i rozrywki. Coraz szerzej wykorzystujemy...
Konsumenci mają coraz większe oczekiwania od sklepów internetowych. Ogromnym wyzwaniem jest doprowadzenie do sytuacji, w której klient jest zadowolony i lojalny. Z pomocą przychodzą personalizowane doświadczenia,...